نیمه شعبان






















Blog | Profile | Archive | Email | Name Of Posts


خونه من

میلاد تو، قصیده بی انتهایی است که تنها خدا بیت آخرش را می داند...

میلاد امام زمان مبارک !



نظرات شما عزیزان:

سبا
ساعت15:11---7 شهريور 1390
سلام دوست گلم..

من دلم برات تنگ شده:( چرا نیستی پاسخ:سلاااااااااااااااااااااااااااام سبای عزیزم:) .. منم خیلی دلم برات تنگ شده بود گلم:X ... اتفاقا چند روز پیش بهت سر زدم، ولی به خاطر رمز دار بودن حتی نتونستم کامنت بزارم:)... مرسی عزیزم که به یادم بودی، اولین کامنتی که دیدم، کامنت تو بود، خیلی خوشحالم کردی:X


مریم ( * 나는 한국을 사랑 * ) 
ساعت23:08---5 شهريور 1390
سلام

بیا وبلاگم انتقال داده شد :

www.4koreanstars.mihanblog.com

اگه میخوای تبادل لینک کنیم خبرم کن
پاسخ:سلاااااااااام مریم جون.... این مدت اصلا نتونستم نه وبلاگ خودم و نه مال تورو چک کنم! وقتی وبلاگ من باز شد، مال تو رو هم چک کردم، آخرین پست های تو هم پاک شده بود!! کار خوبی کردی، انتقال دادی!;) ممنونم عزیزم، حتما بهت سر می زنم:)...


مریم ( * 나는 한국을 사랑 * )
ساعت23:04---5 شهريور 1390
سلام
بیا وبلاگم انتقال داده شد :
www.4koreanstars.mihanblog.com


سبا
ساعت19:48---2 شهريور 1390
سلام عزيزممم...حالت خوبه؟ كلي اومدم بهت سر زدم اما وبلاگت باز نميشد.حتي سايت لوكس بلاگ هم باز نميشد. دلم برات تنگ شده بوووود.

شاذه 
ساعت17:14---27 تير 1390
عیدت با تاخیر مبارک لبخند عزیزم:X@};- پاسخ:مرسی شاذه جونم... عید تو هم مبارک عزیزم:X

فاطمه
ساعت13:43---27 تير 1390
سلام لبخندم چه طراحیه خوشکلی:X:X:X:X:X:X:X:X:X عیدت مبارک ببخشید دیگه دیر گفتم :*:*:*:*:* پاسخ:سلام عزیزم، مرسی:X .... عید تو هم مبارک :*

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در یک شنبه 26 تير 1390برچسب:میلاد,امام,زمان,نیمه,شعبان,مبارک,ساعت19:33توسط لبخند | |